bala tentera

Monday, November 15, 2010

:')







habis semua post aku dlete . hmm . bodo kan . bialah . aku tak nak ingat lagi . hm . jatuh bangun bersama . aku da penat . semua benda boleh buang . tapi rindu , kasih sayang ? boleh ke ? aku dapat rasa bila aku makin jauhkan diri dari dia . aku makin rindu kat dia . tadi dia datang cc . yup dia datang . asal aku nmpak dia macam maken hensem ? sial lah ! asal rasa macam neh ==' hmm . jangan berangan . dia bukan kau punya lagi . dah dah . lupakan jek ! (tapi aku tak bolehhh :'( , mulottt je lebehhhhh  bila dia datang ? amekkkkk ! )


bodo betol aku . bila dia depan mata . sepatah haram mulut tak boleh kua ! tadi nmapk dia beriya kata nak cakap rindu ke ape ke . bila dia lalu depan mata pon . mak aihhhh . teros tunduk ! nak jadi ape . cuma dalam hati hanya mampu berkata . rindunye :'( yes saya rindukan awak . hmmm . dah dah . maaf . saya tak sepatutnya cakap macam uh :) tcre ^^ saya rinduuuuuuuuuu awak ;'(

1 comment:

Amanina Sofea احمدل said...

hye..
beutiful blog i tink..
join my blog..
http://prettydollie-truestory.blogspot.com