bala tentera

Friday, December 3, 2010

tegak .



boleh awak jadi macam kasyah dalam lagenda budak setan uh ? saya nak awak setia macam dia boleh tak ? hmm , sweet kan . tapi saya takdapat nak jadi yang terbaik untuk awak . maafkan saya :'(

14 comments:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Saya sudah membuat yang terbaik pada pasangan saya, yang sangat2 saya sayang.

Saya sanggup berubah dan cuba jadi seperti yang diinginkannya. Walaupun ia mengambil masa, namun tetap saya teruskan usaha itu.

Saya sudah jadi sejujur yang boleh, sebaik yang mungkin dan sesetia yang jitu utk cintanya namun ia seperti tidak cukup utk "menambat" hatinya lantaran saya kurang kemampuan utk berbelanja lebih utknya...

bad girl said...

usaha , jujur serta ikhlas akan membuka mata dia , walaupun megambil masa yang lama . insh akan berhasil . aminn :)

hafizie bin jamal said...

sape2 . nak tau .ayaa .

bad girl said...

AWAK LAH !! ;)

hafizie bin jamal said...

huhu , boleh lah syang . saye takde orang lain pon selain awak . menggatal pon tak . hmm . awak tu . mcm tak penh nak amik kisah kat saye . hmm . takpe . janji saye tepon awak kan . gune public plak uh . biase lah saye mne ade enset . hmm . takpela . saye mintak maaf k . sbp kadang2 je saye tepon awak . hmm .sye mintak maaf ekh sayang . ILY<3

bad girl said...

hmmm . awak wat saya terkejut . phewww . tacing jap ;) terharu gilaaaa >.< thanks awak !

bad girl said...

hmmm . awak wat saya terkejut . phewww . tacing jap ;) terharu gilaaaa >.< thanks awak !

hafizie bin jamal said...

hmm . betol la. sy tak kan gatal . dan saye tak penah kot fikir nk cari orang lain . sy kan dah ade awak . sy bersyukur dah ade awak , tau tak . hmm . sy rase . sy tak penh kot mggtl . kalau sy kuar g mne2 . tak terniat pon nk kacau awek awek lain kat luar tu . hmm . awak awak . Same same . hehehe . :) ILY<3

bad girl said...

ily triple driple more <3435464 hahaha . amek neh bnyak bnyakk . awakk awakk . thanks awww , awakk baik sngat . saya betuah dapat awakkk .

hafizie bin jamal said...

hehe . same same same same same same same same , bape banyk same lah . hehhe . yelaa2 . dah bnyk ni ily saye dapat ngan awak . haiyaa . dah tak boleh nak ampung ni . macam mane ni . hahaha . nanti saye buat blog . awak bace okey . tapi malas nak tulis . haiyaa . tulis kan boleh . hahaha . ily to . triple2 . 56489456489545675645614546

bad girl said...

bolehhhhhh . bagi email blog awakkk . kita share blog nak tak ! . hmm . bila ape yang awak nak tulis . saya nak tulis . tulis dalam satu blog je . pinjam blog awak ?

Tqa said...

How sweet! Gud luck tau korang!

Tqa said...

How sweet! Gud luck tau korang!

bad girl said...

haha . ni kenangan ke :(